קמתי הבוקר עם המחשבה ש... די!
די לשימוש במונחים השיווקיים "כיתה חכמה" "לוח חכם" "שולחן חכם" - הם לא המהות והם אף חוטאים לה !
מי חכם ? העצמים הדוממים הללו? לא !
חכם מי שהמציא אותם אבל יותר מכך חכם מי שיודע לעשות בהם שימוש מושכל !
גם אם כל הכיתות בתבל ייצויידו במיטב "המוצרים החכמים" הללו , שינוי מהותי לא יתרחש אם אנשי החינוך לא "יצויידו" בחכמת הניצול המיטבי שלהם!
ואסיים בציטוט :
"גם אם את אלפי חכמים נועצת, אל תחדל משאול את תבונתך גם אתה." משלי יהושע
די לשימוש במונחים השיווקיים "כיתה חכמה" "לוח חכם" "שולחן חכם" - הם לא המהות והם אף חוטאים לה !
מי חכם ? העצמים הדוממים הללו? לא !
חכם מי שהמציא אותם אבל יותר מכך חכם מי שיודע לעשות בהם שימוש מושכל !
גם אם כל הכיתות בתבל ייצויידו במיטב "המוצרים החכמים" הללו , שינוי מהותי לא יתרחש אם אנשי החינוך לא "יצויידו" בחכמת הניצול המיטבי שלהם!
ואסיים בציטוט :
"גם אם את אלפי חכמים נועצת, אל תחדל משאול את תבונתך גם אתה." משלי יהושע
דורית,
השבמחקאני אחזק את דבריך בעזרת ציטוט של טוני בייטס (ממחברי מודל sections )
Good teaching may overcome a poor choice of technology, but technology will never save bad teaching
דפנה
דפנה
השבמחקתודה :)
דורית