במסגרת הקורס טכנולוגיות ידע למדתי להכיר את טכנולוגיית wiki ומאפייניה ואף להעריך את הפוצטיאל הלימודי/הוראתי הגלום בה. נחשפתי ברשת למגוון שימושים לימודיים בטכנולוגיה זו וחשבתי על רעיונות שיאפשרו לי להשתמש בה במסגרת ההוראה.
הרעיון לצירה משותפת של מידע , שכל אחד יכול לתרום לבנייתו דיבר אלי מאוד וכן האפשרות ליצור קישורים רלוונטים המרחיבים את היריעה.
עתה , משהוטלה עלינו המשימה של כתיבת הגדרה לערך אני חשה מחד אחריות גדולה מאוד ומאידך שמחה על האפשרות להתנסות פעילה בטכנולוגיה . אני מניחה שכך אוכל להעריך אותה לא רק כמשתמשת "הצורכת" את המידע שכתבו אחרים, אלא גם "כיוצרת" מידע .
אני מבינה את שיקול דעתה של המרצה לביצוע פרטני של ההגדרה למרות שלמעשה המאפיין המשמעותי של השיתופיות נגרע באופן הזה.
לפני שאתחיל בבצוע משימת ההגדרה התחלתי "ללמוד על" ... איך עושים זאת .... וזהו הקישור המצורף.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%A2%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%A0%D7%97%D7%99%D7%9D
יום ראשון, 5 ביולי 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה