יום חמישי, 8 ביולי 2010

ממשיכה ללמוד ....

מסתבר שכניסה לעולם התקשוב היא מסע אין סופי מרתק.
כמעט כל יום אני  מרגישה כמו "קולומבוס"  -

לאיזה "ים" בלתי מוכר הגעתי ...

moodle - תכננתי והוצאתי לפועל  - הכרות עם הסביבה העשירה הזו !
    בהשתלמות קצרה בת 5 ימים אני נחשפת לאפשרויות מגוונות ומיוחדות לבנות סביבת למידה מותאמת  לצרכי
ההוראה והלמידה הספציפים -  בהחלט ממליצה להכיר את המערכת הזו ולעשות בה שימוש !

   ועוד דברים עליהם שמעתי מחברות (טרם עשיתי בהם שימוש אבל התרשמתי מהפוטנציאל שלהם)

* dropbox - עוד אחד מנפלאות ה"ענן" - גישה  מכל מחשב  למחשב האישי מבלי "לסחוב" אותו וכמו כן מאפשר עבודה שיתופית. 

* photostory - תוכנה לעריכת מצגות מתמונות עם אפשרות להוספת קול ועוד...

שנת החופש שלי הסתיימה  ואני שבה בכיף ובשמחה ל"שדה החינוך"  עם תרמיל  המצוייד במגוון טכנולוגיות
שהכרתי . לשמחתי יש בו עוד מקום רב  לדברים שעוד אפגוש בדרך .
והחשוב מכל -  להתחיל ליישם !


התחלתי עם בניית סביבת למידה ....
המשך יבוא

2 תגובות:

  1. הי דורית,
    אכן יופי של צידה יש לך בתרמיל, גם טעים ובעיקר מאד מגוון... :)
    אני מאמינה ומאחלת לך להמשיך ולהעשיר את עצמך ומכאן גם את הסובבים אותך, ובעיקר את תלמידייך, הן בתוכנות ובסביבות המתוקשבות אבל ובעיקר להעשיר אותם בראייה אחרת, בהוראה שונה ומכאן בלמידה אחרת ואולי יותר משמעותית עבורם.
    שתהיה לך יופי של חופשה וכנסי למערכת ברגל ימין :)
    בברכה
    נעמי

    השבמחק
  2. נעמי
    תודה!
    חופשה נעימה גם לך + לימודים מהנים

    נשתמע

    השבמחק